wtorek, 28 czerwca 2016

Zaczynamy!

Dzień 28.06.2016r, godzina chwile po 16. Ciężka nauka do ostatniego egzaminu w sesji - Fizjologia. Przypadło mi opracowanie pytania o transporcie gazów oddechowych w organizmie i wtedy stało się. Mała literówka, a jednak jak bardzo znacząca. Proste słowo: Hemoglobina stało się pod moimi palcami Hemobloginą. To był znak od niebios. To nie mógł być przypadek. Musiałem podążyć drogą wskazaną mi przez Boga, wykorzystać swoją szansę! Wraz ze znajomymi towarzyszącymi mi w tym cudownym momencie, postanowiłem stworzyć bloga. Jesteśmy młodymi naukowcami więc pójdziemy zapewne w naukę (choć możemy trochę zbaczać z obranej ścieżki). Postaramy się transportować dla was zagadnienia ze świata nauki (i może techniki, a na pewno stomatologii) w sposób łatwy i przystępny. Wszelkie wskazówki mile widziane! Jak się ogarniemy co chcemy tu robić, na pewno zaczniemy to robić! I możliwe, że damy sobie jakieś fajne ksywki xD Cheers!

A dla ciekawskich: Tak wygląda hemoglobina!


PS. Podjęta została decyzja, że w pierwszym poście przybliżymy wam sylwetkę hemoglobiny. SZCZEGÓŁY WKRÓTCE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz